easyRECRUIT

easyRECRUIT

NÁSTROJ PERSONALISTŮ, KTEŘÍ VĚDÍ, CO CHTĚJÍ.

Protože stejně jako ostatní poskytovatelé IT služeb neustále hledáme další vývojáře, vyvinuli jsme jednoduché řešení pro podporu procesů od náboru až po plánování schůzek s jednotlivými uchazeči o práci. Tento software jsme od začátku navrhli takovým způsobem, abychom ho mohli nabídnout následně jako hotový produkt.

Kvůli nepřehlednosti a chaosu v procesu náboru nových uchazečů jsme byli nuceni použít softwarové řešení na podporu tohoto procesu. Před použitím aplikace easyRECRUIT se během procesu náboru někdy stávaly následující věci:

  • Zveřejňování inzerátů nebylo vždy koordinované.
  • Někdy se žádost uchazeče o práci ztratila.
  • O žádostech uchazečů o práci jsme neměli žádné statistiky nebo jsme je museli složitě vytvářet.
  • Pozvánky na pohovory a další emaily byly odesílány manuálně z Outlooku – neexistoval žádný centrální archiv emailových oznámení.
  • Proces byl příliš pomalý – z toho důvodu se pohovor s uchazečem někdy neuskutečnil.

Díky použití aplikace easyRECRUIT je náš proces optimalizován a my tím šetříme čas i peníze. Zde je výčet některých výhod použití aplikace:

  • Všechny žádosti uchazečů o práci jsou shromažďovány centrálně.
  • Schůzky jsou archivovány a synchronizovány s Outlookem.
  • Totéž platí pro emaily a dokumenty.
  • Díky přiděleným úkolům jsou kroky procesu řízeny více uživateli.
  • Díky možnostem vyhledávání a archivaci může každý rychle najít všechny informace.
  • Naše inzeráty jsou na našem webu publikovány velmi snadno a rychle.
  • Kdykoli si můžeme prohlédnout zajímavé statistiky a díky nim cíleně naplánovat reklamní kampaně.
  • Zapojení zaměstnanců do procesu podávání žádostí je velmi rychlé a snadné.
  • Přístup je možný přes všechna zařízení (PC, tablet, mobilní telefon, atd.).

Na tomto jednoduchém obrázku je znázorněn náš náborový proces. Proces lze libovolně modifikovat a přizpůsobit tak vašim požadavkům.

Inzerát na volné místo může být vytvořen přímo v aplikaci easyRECRUIT. Vygenerováním odkazu a jeho následným vložením na vaše webové stránky inzerát jednoduše zveřejníte. V aplikaci easyRECRUIT můžete jednotlivá pole libovolně nadefinovat (která pole jsou přístupná zúčastněným stranám, která pole se stanou povinnými, atd.).

Notifikace jsou zasílány na zadané e-mailové adresy různým uživatelům jako úkoly. Uchazeče o práci lze tedy prověřit rovnou v systému easyRECRUIT. Aplikace posílá uchazeči o práci automaticky pozvánku k pohovoru za použití emailové šablony. Událost se uloží u kontaktní osoby do kalendáře v Outlooku.

Po pohovoru s uchazečem může pověřená osoba znovu změnit stav inzerátu (stavy může administrátor libovolně definovat). Všichni jsou automaticky informováni emailem.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ FUNKCE easyRECRUIT:

  • Webová aplikace – jedná se o webovou aplikaci, kterou lze spustit v běžných prohlížečích. Takže nemusíte nic instalovat. Aplikace má responzivní design, a je proto dostupný na všech mobilních zařízeních.
  • Lokalizace – v současné době je easyRECRUIT dostupný v němčině, angličtině a češtině. Aplikaci je možné bez problému rozšířit o další jazykové mutace.
  • Správa uživatelů – aplikace má jednoduchou správu uživatelů.
  • Šablony emailů – protože emaily jsou odesílány jako oznámení z aplikace v každém kroku procesu, služba easyRECRUIT má správu emailových šablon. Zde můžete vytvořit tolik šablon emailů, kolik chcete. K dispozici jsou vám proměnné, které umožňují odesílání různých informací.

  • Správa stavů – ve správě stavů můžete definovat své vlastní stavy.
  • Správa formulářů – formulář pro přihlašování zájemců o práci si můžete libovolně přizpůsobit. Můžete si tak vytvořit formulář, který je vhodný pro vaše individuální účely a následně jej jednoduše zveřejnit na vašich webových stránkách.

Můžete vytvořit libovolný počet inzerátů a publikovat je na svých webových stránkách. Inzeráty můžete kopírovat.

PŘEHLEDY UCHAZEČŮ O PRÁCI

  • Přihlášení uchazeči o práci jsou shromážděni v přehledu žadatelů – zde můžete měnit stavy, uchazeče o práci kontaktovat, archivovat, atd. 

  • Seznamy úkolů – u každého přihlášeného uchazeče o práci můžete vytvořit úkoly pro vaše další uživatele aplikace. Uživatel bude okamžitě informován emailem, po přihlášení může přiřazený úkol zpracovat.  
  • Archivace – po zpracování celého procesu k přijetí či nepřijetí uchazeče o práci může být přihláška archivována.
  • Nástěnka – v aplikaci jsou předdefinované grafy – přehled zájmu uchazečů o konkrétní danou pozici, počet odpovědí – přehledy a statistiky jsou libovolně definovatelné.

V případě zájmu o produkt easyRECRUIT nás kontaktujte na emailu: office@ubk.cz

#personalistika #lidskezdroje #humanrecources #HR #zamestnanci #chytrynabor #easynabor #recruitment #zamestnavatel #headhunter #talent #zamestnani #propersonalisty #smartchoices